Thursday, November 24, 2011

ආදරය අනුමාපනය කරා හොඳින් සොලවා...

මේකත් මම සිත සන්තොසින් උ.පෙළ කරන කාලේ ලිව්ව පැදි පෙළක්. මගෙ ඒ කාලේ ප්‍රියතම විෂය රසායන විද්‍යාව. අපේ උන් වැඩි හරියක් වෛර කරපුම විෂය! මාත් ටිකක් මඤ්ඤං ඩයල් එකක් හින්දම වෙන්නැති එහෙම උනේ. කොහොමින් කොහොම හරි මම ඒ දවස වල කෙල්ලත් එක්ක පොඩි වලියකුත් දාගෙන හිටියේ. ඉතින් එකෙක් ඇවිත් මට කියද්දී විද්‍යා සංගමේ අහවල් එකට ආටිකල් එකක් දීපන් කියල, මගෙ අතින් ලියවුනේ මේක තමා... හැබැයි මම බොක්කෙන්ම කියන්නන්, මේකේ 100%ක් අයිතිය මට නෑ. ඊට කලින් දවසක මම වෙන පොරකගේ chemistry පොතක් බලද්දී ඌ ලියල තිබුන අදහසක් තමා මම කවියක් කරේ!! ඌ ලියල තිබ්බේ "මම ජීවිතය අනුමාපනය කරා, කෝ මේකේ අන්ත ලක්ෂය??" කියල. මම ජීවිතය වෙනුවට ආදරය replace කරා. ඔන්න මම කාටත් පූර්වාපර සන්ධි ගලපගන්න මුල ඉඳන්ම කතාව කිව්වා...



කැකෑරුම් නලයක බහා,
ත.HNO3 දමා,
1/3 ක් වනතුරු නටවා,
ආදරය අනුමාපනය කරා හොඳින් සොලවා...


තුඩ  කැඩුණු බියුරෙට්ටුව,
ප්‍රසාරිත පිපෙට්ටුව,
ගෙන කලෙමි අනුමාපනය,
කෝ මේකේ අන්ත ලක්ෂය????

මල ඉලවු ආදරය,
කසිකබල් ජීවිතය,
අනුමාපනයට පෙරාතුව,
මුලින් දාපන් දර්ශකය...



ප.ලි. - මෙය ස්වයං දර්ශකයක් රහිත ප්‍රතික්‍රියාවකි. මෙවැනි අනුමාපන සිරාවට කිරීමට ප්‍රථමයෙන්, දල අනුමාපන 2-3 ක්වත සිදුකර අන්ත ලක්ෂය ගැන දල අදහසක් ලබා තිබිය යුතුයි.


5 comments:

Unknown said...

mage note book eken sora gath adahasaki meya..........

හේමලයා said...

lolllss.. Umba adahasa nikam nikamma dala thiyenwa dakkama duka hithuna... & umbata mama kiyala gatte...

Unknown said...

awlak naa adahas ahula ganeemata wisi kireema mage kramayai!

Microfluidic Scientist said...

Kohomahari meeka M7 production ekak... :D

හේමලයා said...

Aayeth ahala..!! :D M7 Rox..!!

Post a Comment